2015. nov 15.

Fájdalom vagy csillapítás?

írta: new-vital
Fájdalom vagy csillapítás?

avagy Annak az egynek igenis számít...

Lehet, hogy furán, sőt bután hangzik a kérdés.. de jogos.. ma a világon több millió ember kell és fekszik úgy, hogy valahol fájdalmat érez....

Mennyinek tudsz segíteni? Egynek - kettőnek? Már akkor is nagyon fontos feladatot hajtottál végre...

Álljon egy történet itt arról, hogy mire is gondolok: 

Annak az egynek igenis számít! 

„Tombolt a vihar, és több ezer tengeri csillagot mosott partra a tenger. Észrevettem, hogy egy gyönyörű kislány egyenként felszedegette, és kétségbeesetten igyekezett visszadobálni őket a tengerbe. Nem értettem. Ha csak néhányat menthet meg, mi értelme az egésznek? Rám nézett, és azt mondta:
- Annak az egynek igenis számít!
Igaza volt! Majd estig együtt dobáltuk a csillagokat a tengerbe.. Áldott nap volt. Tanulságos"
Látod,erre gondoltam. Én is pont ebbe hiszek. 
Ha Neked sikerült segítenem és Te is segítesz másoknak, mondjuk 2 embernek... akkor ez végig szalad a Földön..horvatorszag-tenger-ketcsillagos.jpg
Én abban tudok segíteni, hogy Ne fájjon. Megmutatom Neked a PowerStrips tapaszt és megtudom Neked mutatni, hogyan segíts Te is másnak..
A PowerStrips itt megrendelhető...és többet is megtudhatsz Róla
Kérdések esetén segítek..
Szép és fájdalom mentes napokat!
Szólj hozzá

Forever powerstrips solarstrips FGX ForeverGreen montvai zsolt egeszsegcsarnok forevergreen