2015. nov 19.

7 pont mellyel jobbá teheted üzleted...

írta: new-vital
7 pont mellyel jobbá teheted üzleted...

Milyen tulajdonságok és Mi kell ahhoz, hogy az emberek a te szolgáltatásodat válasszák?

Hogyan alakítsd át Önmagad  és a hozzáállásodat úgy, hogy az megrendelőid és munkatársaid is elismerjenek, kövessenek?

1. Fókuszálj a termékre!

Igen alapvetőnek tűnő dolog, de fontos. Ha van egy jó terméked, amit szívből és őszintén mersz ajánlani, akkor hiteles leszel az ügyfelek szemében. Ez nélkülözhetetlen, hiszen ez az alapja az üzleted növekedésének, így lehetsz kiemelkedő és sikeres a piacon.

2. Az ügyfél mindenek előtt

A mai világban Te is látod, hogy rendkívül sok a választási lehetőség egy-egy termék vagy szolgáltatás iránt. Az internet, az online felületek olyannyira nagy lehetőséget rejtenek magukban, hogy nehéz kitűnni a konkurensek közül. De mi lesz az, ami a Téged, a Te ajánlatodat megkülönbözteti a tömegtől?

Mindenkinek ugyanaz a célja ma. Valamit eladni, értékesíteni, ajánlani. Mindegy hogyan nevezzük. 

A három fő kérdés: Miért? Hogyan? Mit? 

De vajon honnan fogják tudni, hogy a Te szolgáltatásod a legmegfelelőbb számukra?

A kommunikációból. Nézzünk csak egy példát.

Egy új telefont szeretnél venni, az eladó azt mondja neked: „Mi gyártjuk ezt a telefont, a világon a legmodernebb, a leggyorsabb, a legjobb, minden üzletember ezt használja. Akar egyet?”

Vagy pedig:

„Ez a telefon érintőképernyős, ezzel rendkívül könnyű lesz a munkavégzés, sokáig fogja bírni feltöltés nélkül, rengeteg applikáció és új program van rajta. Olyan visszafogottan elegáns mint Ön.  Ez pont amilyen Önnek tetszik.”

Érezhető a különbség?  A lényeg, hogy ne a Te előnyeidet, hanem az ügyfél igényeit helyezd előtérbe.

3. Célok & Stratégia

Mi a célod? Jó, értem én, hogy nyereséget szeretnél, növekedést évről-évre, de mekkorát? Tervezd meg és írd le magadnak, hogy tudd, hogy reggelente miért kelsz fel, mi hajt téged.

Jutalmazd meg magadat, a csapatodat, a munkatársaidat, ha elértétek az adott teljesítményt. Hisz nélkülük nem ment volna.

4. Képezd magadat és a munkatársaidat!

tumblr_nvx9c3ineq1rtu7hvo1_540.jpg

Szíved szerint Te végeznéd a saját  az összes feladatot?

Duplikálódj! Képezd ki a munkatársaidat, hogy Ők is mindent ugyanolyan jól tudjanak. Nem tudsz mindenkor, mindenhol jelen lenni.

5. Kísérd figyelemmel az eseményeket!

Amennyiben magadat is képzed, mindig tudni fogsz a piacodat érintő aktualitásokról, így komoly előnyre tehetsz szert, ennek köszönhetően a vásárlóid, munkatársaid d is hitelesnek fognak tartani.

6. Légy konzekvens!

tumblr_nwapl10tge1r3pv4qo1_500.jpg

Ne várj el olyat mástól, amit te sem úgy csinálsz. Nem várhatod el, hogy mások betartsák azokat a szabályokat, amiket Te sem veszel tudomásul.

7. A munkán túl...

Szívvel-lélekkel végezd el a munkád, nem pedig a pénzt „kergetve”, hiszen a siker és a növekedés a munka eredménye lesz majd. Ha megfelelően bánsz az vásárlóiddal, a kollégáiddal, igazán az Ő érdekeiket tartod szem előtt, akkor ők is szívesen fogják másoknak is ajánlani.

Az emberek nem azt veszik meg, amit eladsz nekik, hanem azt az érzést, amit az nyújt, hogy az Övék lehet.

 

forrás: business & cafe

Szólj hozzá

pozitiv gondolkodás Forever FGX ForeverGreen montvai zsolt forevergreen