2015. nov 05.

Viszlát fájdalom 2.0.

írta: new-vital
Viszlát fájdalom 2.0.

avagy...Tapasz tapasztalat.....

Szeretném minden formában elmondani, hogy milyen óriási segítség van a kezünkbe..és csak fel kell ragasztani. Most azon vagyok, hogy minél több barátomhoz elvigyem a hírét, a Tapaszt. Azért, hogy utána már Ő is tapasztaljon Velem. 

1. Éppen az éjjel, illetve hajnalban kellett használnom a Powerstrips tapaszt, még jó hogy tegnap megérkezett a csomagom. Annyira elkezdett fájni a fogam, hogy nagyon, ezt senkinek nem kivánom. Tehát, kéznél volt a tapasz, természetesen amint erőt tudtam magamon venni, felkeltem ,vágtam egy megfelelő méretü darabot, és felragasztottam. Félóra elteltével megszünt a szörnyű lüktetés, és rövid idő múlva a fájdalom is. Persze fent hagyom még a tapaszt, nem bízok semmit a véletlenre…..
Tehát én nagyon meg vagyok elégedve a tapasszal….

2.„Édesanyámnak évek óta görcsös fájdalmai vannak mindkét kezében. Egyszerűen nem tudja rendesen összezárni az ujjait. Ma személyesen tapasztaltam meg, hogy a Power Strips tapasz, 3 perc után milyen hatással volt rá. Először melegítette az egész kézfejét, utána az ujjaiba is végig szökött ez az érzés. Pár perc múlva már teljesen tudta mozgatni mindkét kezét. Kíváncsi vagyok milyen lesz a hatás 48 óra múlva! Örülök! Sőt, boldog vagyok, mert ezzel sok-sok embernek tudunk segíteni! „

6.jpg

Szeretnéd minél előbb kipróbálni...megértem...

Akkor csak írj: egeszsegcsarnok@gmail.com vagy hívj: 30/206-8365

Szólj hozzá

gyógyítás megelőzés gyógyító kód fgx powerstrips solarstrips FGX