2015. nov 04.

Tapasz - avagy Tapasz tapasztalat...

írta: new-vital
Tapasz - avagy Tapasz tapasztalat...

viszlát fájdalom 1.0

Van olyan aki szereti ha fáj...de a többség az ismeretségi körömben ezt szívesen elcserélné...

_rzelmi_f_jdalom.jpg

Nektek összegeztem, mert mindeni szeret más bőrén tapasztalni... 

"Megajándékoztam egy barátomat egy tapasszal.. 6.hete fáj a sarka, a bokája, biceg...Izgultam és vártam az eredményt én is. Képzeljétek el...már az első nap után arról beszélt, hogy jobb.. jobban megy, nem sántikál.. nincs fájdalom...:) Szuper.. Nála is működik!!! ja és még a lábmosás kihagyása sem zavarta.. (M.Zsolt)

A hátamon van a lapockám közepém és volt egy tapasz a könyökömön is.. Szóval.. jobban vagyok.. és ma még a fáradtsággal is jobban bírok...még most sem fektetett két vállra...Köszönöm Ildikó!

11225181_896607293763361_2779229467338013192_n.jpg

S most jöhetnek a további eredmények...innen - onnan...

'"Nagyon sok üllő munkát végzek ebből kifolyólag a lábaim fájtak és zsibbadtak de hála a Power Strips tapasznak elmúlt a zsibbadás, és a fájdalom. Március elején rendeltem meg a tapaszt és amint megérkezett azonnal fel is ragasztottam a először bal lábamra mert az fájt jobban. Kíváncsi voltam mi lesz az eredmény, lesz e valami javulás. Az történt amire nem igazán gondoltam, felragasztás után azonnal éreztem a hatását. A zsibbadás megszűnt, de a fájdalom még nem. Ez délelőtt történt olyan 10 óra körül. Egyszer csak azt vettem észre, hogy a fájdalom is elmúlt. Na ekkor elkezdtem gondolkozni, hülyeségeken persze. Gondoltam ez nem csak a tapasz lehetett mert ilyen rövid idő alatt hogyan is hatna.
Rajta volt 48 órán át majd nem ragasztottam rá gondoltam most már nem fáj és nem kell. Ezt elég rosszul tettem mert a levétel után másnap ismét zsibbadt és elkezdett fájni. Ekkor megint ráragasztottam egy tapaszt és ismét megszűnt a zsibbadás és a fájdalom most már egyszerre múlt el. Azóta folyamatosan használom a tapaszt és megkönnyebbülve fájdalom nélkül élek. Nem számít most már, hogy mennyit ülök nem zsibbad és nem fáj.

Csak ajánlani tudom mindenkinek!"

Ki szeretnéd próbálni? 

Segíteni szeretnél Vele? 

Érdekel az üzleti oldala? 

Írj: egeszsegcsarnok@gmail.com

Bővebben: 

https://www.facebook.com/FGX-Eg%C3%A9szs%C3%A9g-Csarnok-628953007245083/

Szólj hozzá

gyógyítás megelőzés prevenció pozitiv gondolkodás gyógyító kód fgx powerstrips solarstrips FGX