2015. ápr 07.

Ez a férfi 80 éves és minden reggel reggelit visz a feleségének.

írta: new-vital
Ez a férfi 80 éves és minden reggel reggelit visz a feleségének.

Kérdezték tőle: Miért van az Ön felesége öregek otthonában?

Ez a férfi 80 éves és minden reggel reggelit visz a feleségének.

Kérdezték tőle: Miért van az Ön felesége öregek otthonában?

Ő azt válaszolta: Mert Alzheimer kórban szenved.

Ekkor azt kérdezték tőle: Az Ön felesége foglalkozna azzal, ha Ön egy reggel nem hozna reggelit neki?

A férfi azt válaszolta: Ő nem emlékszik… Nem tudja azt sem, hogy én ki vagyok. Öt éve nem ismer már meg.
Meglepetten mondták neki: Milyen csodálatos dolog! Ön még mindig viszi a feleségének a reggelit annak ellenére, hogy ő már nem is ismeri meg Önt?
A férfi elmosolyodott, a szemeibe nézett, megszorította a kezét, aztán azt mondta:

“Ő nem tudja, hogy én ki vagyok, de én tudom, hogy Ő kicsoda!”

10516744_541920682580842_8365372639324958225_n.jpg

forrás: aktivblog, net

Szólj hozzá

univerzum pozitiv gondolkodás